loading...
پایگاه تفریحی طاووس
تبلیغات


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طاووس بماند یا برود؟ 4 302 mohammad
خوش آمدگويي به اعضاي جديد3 480 13477 mohammad
هواپیمای گمشده مالزیایی در میانه راه، سوخت تمام کرده است! 4 243 mojtaba
اعتراف هاي تكان دهنده طنز 1 152 mohammad
سرکرده مزدوران جیش العدل عکس 1 141 mohammad
مسی ایرانی؛ در راه پیوستن به توپچی‌های لندن 1 164 mohammad
\"سیزده بدر\" روز جشن صهیونیست به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی از جشن پوریم چه می دانید 0 145 mojtaba
با ابزار ذاتی Benchmark ویندوز آشنا شوید 0 125 amin-7
هشدار یک جراح درباره انجام اعمال زیبایی چشم 2 145 amin-7
افشاگری نوه پادشاه عربستان 0 142 mojtaba
اتهام بزرگ به علی کریمی 1 153 mojtaba
اس ام اس هاي زيبا در مورد خداوند 0 117 ronak
اس ام اس هاي عاشقانه شب بخير گفتن 0 122 ronak
داستانك بزرگترين حكمت 0 142 ronak
چرا بعضي ميوه هاي برق ميزنند؟ 0 150 ronak
فوری ....فوری.....تقویم فروردین‌ماه تغییر کرد تقویم جدید 2 238 ab-mir
داستان زيباي مترسك 1 154 ab-mir
من آمـدم ای خـدا درد خود دوا کنم 2 223 mojtaba
برف بهاری در مشهد... 7 257 mohammad
یه خداحافظی شاد 4 282 mohammad
شعر طعم پاييز 3 208 mojtaba
چرا مريخ سرخ است؟ 0 117 sahel
اس ام اس سكوت عشق 0 111 sahel
مشخصات زيست محيطي خانم هاي خاطر خواه 0 125 sahel
طنز هاي پ ن پ 1 177 mohammad
raha70 بازدید : 515 نظرات (0)
دعایت میکنم با این نگاه خسته گاهی مهربان شوی

به لبخندی شبنم را به بهای عزیزی هدیه فرمایی

بیابی کهکشانی را درون آسمان تیره شبها بخوانی نغمه ای با مهربانی

دعایت میکنم در آسمان سینه ات  خورشید مهر رخ بتاباند

     دعایت می کنم روزی زلال قطره ی اشکی بیابد راه چشمت را

سلامی از لبان بسته ات جاری شود بامهر

دعایت میکنم یک شب تو راه خانه ی خود گم کنی

با دل بکوبی کوبه ی مهمانسرای خالق خود را

تنها به قدر یک رگ گردن وقتی کمتر از ان فاصله داری

وهنگامیکه ابری آسمان را با زمین پیوند خواهد داد مپوشانی تنت را از نواطش های بارانی

دعایت میکنم روزی بفهمی گرچه دوری از خدا اما خدایت با تو نزدیک است

دعایت میکنم روزی دلت بی کینه باشد بی حسد

با عشق بدانی جای او در سینه ی پاک پیداست

شبانگاهی تو هم عاشق شوی با عشق بخوانی خالق خودرا اذان صبحگاهی سینه ات را پر کند از نور

ببوسی سجده گاه خالق خود را

دو دست خالیت را پر کنی از حاجت و با او بگویی بی تو این معنای ی بودن سخت بی معناست

دعایت میکنم روزی نسیمی خوشه ی اندیشه ات را گردو خاک غم بروباند

کلام گرم محبوبی تو را عاشق کند بر نور

دعایت میکنم وقتی به دریا می رسی با موج های آبی دریا به رقص آیی

واز جنگل تو درس سبزی و رویش بیاموزی  به سان قاصدکها با پیامی نور امیدی بتابانی

لباس مهربانی بر تن عریان مسکینی بپوشانی به کام پرعطش یک جرعه آبی نوشانی

دعایت میکنم روزی بفهمی درمیان هستی بی انتها باید تو میبودی بیابی  جای خودرا در میان نقشه ی دنیا

برایت آرزو دارم که یک شب یک نفر با عشق در گوش تو اسم رمز شب دیدار فردا را به یادآرد

دعایت میکنم عاشق شوی روزی بگیرد ان زبانت دست وپایت گم شود

رخساره ات گلگون شود آهسته زیر لب بگویی آمدم به هنگام سلام گرم محبوبت و هنگامیکه میپرسد زتو

نام و نشانت را ندانی کیستی    معشوق عاشق؟

عاشق معشوق؟

آری بگویی هیچکس..

دعایت میکنم روزی بفهمی ای مسافر رفتنی هستی ببندی کوله بارت را

تو را در لحظه ی روشن با او ...

دعایت میکنم ای مهربان  همراه تو هم ای خوب من گاهی دعایم کن......

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما به طاووس . . .
    صندلی داغ طاووس
    مسابقات طاووس

    سری مسابقات طاووس:



    بحث داغ انجمن
    کتابخانه
    بخش آموزش
    بهترینهای نواهای مذهبی
    لینک باکس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 349
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 635
  • بازدید ماه : 829
  • بازدید سال : 24,237
  • بازدید کلی : 231,565